Subject: RE: Kaebus 06.09.2024 trahviteate nr 223024210643 peale
From: "PPA menetluskeskus" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Sep 2024 13:25:08 +0300

Tere

Kinnitame kaebuse kättesaamist. Kaebuse alusel koostatakse uus trahviteade 
ning saadetakse teisele isikule.

Lugupidamisega

Politsei- ja Piirivalveameti

Ida prefektuuri teabebüroo

liiklusmenetlustalitus

Telefon: 612 3280

From: Päästeamet <[email-masked]>
Sent: Friday, September 13, 2024 8:59 AM
To: PPA menetluskeskus <[email-masked]>
Subject: Kaebus 06.09.2024 trahviteate nr 223024210643 peale

PÄÄSTEAMET

Tere!

Teile on saadetud Päästeameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument 
Kaebus 06.09.2024 trahviteate nr 223024210643 peale, mis on registreeritud 
13.09.2024, numbriga 6.6-1.3/5779-1.

Dokumendile on kehtestatud juurdepääspiirang alates 10.09.2024 kuni 
10.09.2099, vastavalt AvTS § 35 lg 1 p 12.

--------------------------------------------------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist. This 
e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

Kontaktinfo

E - R 8.15-17.00, R 8.15-15.45
aadress: Raua 2, 10124 Tallinn
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
telefon: 628 2000